This Is A Custom Widget

This Sliding Bar can be switched on or off in theme options, and can take any widget you throw at it or even fill it with your custom HTML Code. Its perfect for grabbing the attention of your viewers. Choose between 1, 2, 3 or 4 columns, set the background color, widget divider color, activate transparency, a top border or fully disable it on desktop and mobile.

This Is A Custom Widget

This Sliding Bar can be switched on or off in theme options, and can take any widget you throw at it or even fill it with your custom HTML Code. Its perfect for grabbing the attention of your viewers. Choose between 1, 2, 3 or 4 columns, set the background color, widget divider color, activate transparency, a top border or fully disable it on desktop and mobile.

Werken met micro-influencers? Dat werkt zo!

Home/Geen categorie/Werken met micro-influencers? Dat werkt zo!

Werken met micro-influencers? Dat werkt zo!

Hi there! Ik ben Rowan Blom, 26 jaar en samen met mijn beste vriendin ben ik een aantal jaren geleden begonnen met krachttraining. Toen ik me hierin meer begon te verdiepen, kwam ik er al snel achter dat er veel informatie te vinden is op het internet over krachttraining voor mannen, maar over krachttraining voor vrouwen vrijwel niets! Dat is de reden dat ik Krachttraining Voor Vrouwen heb opgericht. Het is mijn missie om vrouwelijke krachtsporters hiermee te informeren, motiveren, inspireren en samen te brengen.

Bij een startende onderneming is het natuurlijk zaak om naamsbekendheid te creëren. In mijn zoektocht naar nieuwe, originele manieren om die naamsbekendheid te creëren, ben ik via een vriend in contact gekomen met YourSocialConnect. Het contact met YourSocialConnect verliep heel soepel, ze denken graag met je mee en al snel waren we het eens over de campagne die we wilden. Wij van Krachttraining Voor Vrouwen zijn namelijk regelmatig op zoek naar influencers voor onze Fit Verrassingsboxen, dit zijn boxen met allerlei verschillende fitness supplementen, snacks of sportaccessoires en die plaatsen influencers dan op hun Instagram wall en story. Via deze opgezette campagne van YourSocialConnect hebben wij contact gelegd met tientallen influencers die we een aantal keer een box hebben toegestuurd voor promotie. Het voordeel voor ons is dat wij nu niet zelf meer achter influencers aan hoeven te gaan om meer naamsbekendheid te creëren, maar het via YourSocialConnect regelen. Dit scheelt ons dus werktijd en daarnaast is de prijs om een campagne op te zetten ook zeker niet duur!

Voordat ik in contact kwam met YourSocialConnect wist ik weinig over micro-influencermarketing, maar sinds we de campagne zijn begonnen, ben ik de waarde van deze nieuwe soort marketing erg gaan waarderen. Wat ik echt super vind aan het werken met micro-influencers, is dat je veel effectiever gericht op je doelgroep reclame kan gaan maken. Je kan zelf kiezen met welke influencers je wilt werken, dus je kan eigenlijk zelf de effectiviteit van je reclame bepalen. Wanneer een influencer veel volgers heeft die binnen onze doelgroep vallen, dan zullen we sneller met diegene in zee gaan. Daarnaast kan ik zeggen dat wij goede resultaten uit deze campagne hebben gehaald! Dit had ik van tevoren echt niet verwacht, maar blijkbaar slaat deze manier van marketing veel beter aan op de mensen waar de reclame op gericht is. Boven verwachting dus! Zelf denk ik dat de band tussen micro-influencers en hun volgers daar ook een rol in speelt. Micro-influencer ben je namelijk al vanaf 500 volgers, dus je buurmeisje, nichtje, teamgenoot, etc. zou dit ook al kunnen zijn!

Mocht je er zelf ook aan zitten te denken om een campagne met micro-influencers te starten, dan kan ik dat alleen maar aanraden! Een campagne is gemakkelijk op te zetten, YourSocialConnect is in de omgang ook erg flexibel en meedenkend, daarbij is de prijs van een campagne niet duur, terwijl je er een enorm effectieve campagne uit kan halen! De enige tip die ik wel wil meegeven is: maak van tevoren goede afspraken met de influencers over de posts en herhaal dit eventueel nog voordat je het product verzendt, zodat hier geen misverstanden over kunnen ontstaan. Wij werken zelf ook vaak met dezelfde influencers, mede omdat we weten dat zij zich aan de afspraken houden. Daarnaast geloven we ook in dé kracht van herhaling en denken we dat het goed is om meerdere keren dezelfde doelgroep te bereiken.

Ik hoop dat ik jullie wat meer inzicht heb kunnen geven in de kracht van het werken met micro-influencers. Voor ons zal het in ieder geval zeker niet de laatste keer zijn dat wij met ze werken!

Rowan Blom
Instagram @_myfitsupply
Krachttraining Voor Vrouwen

By | 2019-01-28T14:58:32+00:00 januari 28th, 2019|Categories: Geen categorie|Reacties uitgeschakeld voor Werken met micro-influencers? Dat werkt zo!

About the Author:

ysc_admin